... wróć do listy

Aktualności


Organizatorzy konkursu dla pracodawców „Firma z sercem” przedłużyli czas trwania konkursu do 29 maja 2009 r.

Warszawa, styczeń 2009 r. Konkurs dla pracodawców pod hasłem „Firma z sercem” został zainicjowany w ramach ogólnopolskiego programu „Serce na nowo”. Trwa od 30 września 2008 r. Jest skierowany do wszystkich pracodawców, którzy wychodzą naprzeciw potrzebom swojego personelu, deklarujących wsparcie aktywności zawodowej osób z chorobami układu krążenia. Ze względu na ciągle napływające zgłoszenia, organizator konkursu – polska firma farmaceutyczna Adamed – zdecydowała się wydłużyć czas przyjmowania ankiet konkursowych.

Wydłużony czas trwania konkursu to kolejna szansa na zdobycie tytułu „Firma z sercem” i dni bezpłatnych konsultacji kardiologicznych dla pracowników. Jest to również odpowiedź organizatorów na sugestie dużych firm, które zatrudniają ponad 250 osób. Wypełnienie i zebranie ankiet w takich firmach zajmuje co najmniej 1-2 miesiące. W przypadku firm, które podjęły decyzję o udziale w konkursie w grudniu 2008 r. zgłoszenie do konkursu było niemożliwe – mówi ekspert programu „Serce na nowo” Witold Polkowski z Konfederacji Pracodawców Polskich.

Zapraszamy do udziału w konkursie. Regulamin i ankiety dla uczestników znajdują się na stronie internetowej www.sercenanowo.pl.

W promocję postaw prozdrowotnych wśród pracowników zaangażowały się wybitne autorytety i instytucje, m.in.: ekspert programu, prof. dr hab. Zbigniew Gaciong, kierownikiem Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych, Nadciśnienia Tętniczego i Angiologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Konfederacja Pracodawców Polskich, Instytut Pracy i Spraw Socjalnych.



Adamed jako firma farmaceutyczna jest blisko pacjentów i wspiera ich w walce z chorobą, dlatego angażuje się w kampanie i programy edukacyjne.

Celem programu „Serce na nowo” jest edukacja społeczeństwa na temat aktywności życiowej i zawodowej osób z chorobami układu krążenia, obalenie stereotypów na temat niezdolności osób z dolegliwościami sercowo-naczyniowymi do prowadzenia aktywnego życia, a także zachęcenie pracodawców do zwiększenia troski o zdrowie pracowników.

Wszystkie informacje na temat bieżących działań, publikacje specjalistyczne, porady i ciekawostki dla pacjentów są dostępne na stronie internetowej www.sercenanowo.pl.

Organizator programu: polska firma farmaceutyczna Adamed.
Partner programu i patron merytoryczny konkursu dla pracodawców: Konfederacja Pracodawców Polskich.
Patronat honorowy: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych.
Patroni medialni: Radio VOX, Tina, Samo Zdrowie, Metropraca.pl, Na Zdrowie, Manager Apteki, Kurier Poranny, Gazeta Pomorska.



Dodatkowych informacji o programie „Serce na nowo” udziela:
On Board Public Relations
Magdalena Drzewek, mdrzewek@onboard.pl, (+48) 602 301 215.
Iwona Siwek, isiwek@onboard.pl, (022) 321 51 28
... wróć do listy