... wróć do listy

Aktualności


Zdrowie pracowników nie jest obojętne pracodawcom. Rozstrzygnięto konkurs dla "Firma z sercem". Laureaci wygrali pakiety bezpłatnych konsultacji kardiologicznych.

Warszawa, czerwiec 2009 r. Konkurs zorganizowany w ramach programu "Serce na nowo" trwał od 30 września 2008 r. do 29 maja 2009 r. Skierowany był do wszystkich pracodawców deklarujących wsparcie aktywności zawodowej osób z chorobami układu krążenia.
Do konkursu zgłosiły się firmy z różnych branż.

Kapituła konkursowa wyłoniła zwycięzców, którzy umożliwili swoim pracownikom korzystanie ze świadczeń lekarskich, świadczeń urlopowych, pracę w elastycznym wymiarze czasu oraz uczestnictwo w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe.

Nagrodzone firmy to:

1. "Łuksja" Spółdzielnia im. gen. Kleeberga w Łukowie
2. Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. NZOZ Szpital Powiatowy w Kluczborku,
3. "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawie
4. Miejski Zarząd Budynków sp. z o.o. w Wałbrzychu


Docenione zostały starania pracodawców o dobrą atmosferę podczas wykonywania obowiązków zawodowych, np. ograniczanie czynników stresujących czy pomoc w powrocie do pracy po zawale - mówi prof. dr hab. Z. Gaciong, ekspert programu "Serce na nowo".
We wszystkich firmach pracownicy nie czują się dyskryminowani z powodu choroby. Mogą liczyć na pomoc i wsparcie pracodawcy, który jest dla nich partnerem – dodaje ekspert programu "Serce na nowo" Witold Polkowski z Konfederacji Pracodawców Polskich.

W promocję postaw prozdrowotnych wśród pracowników zaangażowały się wybitne autorytety i instytucje, m.in.: ekspert programu, prof. dr hab. Zbigniew Gaciong, kierownik Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych, Nadciśnienia Tętniczego i Angiologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Konfederacja Pracodawców Polskich, Instytut Pracy i Spraw Socjalnych. Razem z organizatorem konkursu – firmą farmaceutyczną Adamed eksperci nagrodzili zwycięskich pracodawców.



Adamed jako firma farmaceutyczna jest blisko pacjentów i wspiera ich w walce z chorobą, dlatego angażuje się w kampanie i programy edukacyjne.

Celem programu "Serce na nowo" jest edukacja społeczeństwa na temat aktywności życiowej osób z chorobami układu krążenia, obalenie stereotypów na temat niezdolności osób z dolegliwościami sercowo-naczyniowymi do prowadzenia aktywnego życia. Program pomaga również osobom z chorobami układu krążenia w dotarciu do specjalistów. Zwiększa szansę na powrót do aktywnego życia społecznego i zawodowego dzięki odpowiedniemu leczeniu, wspieranemu przez postępowanie niefarmakologiczne.

Wszystkie informacje na temat bieżących działań, publikacje specjalistyczne, porady i ciekawostki dla pacjentów są dostępne na stronie internetowej www.sercenanowo.pl.

Organizator programu: polska firma farmaceutyczna Adamed.
Partner programu i patron merytoryczny konkursu dla pracodawców: Konfederacja Pracodawców Polskich.
Patronat honorowy: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych.
Patroni medialni: Radio VOX, Tina, Samo Zdrowie, Na Zdrowie, Manager Apteki, Kurier Poranny, Gazeta Pomorska.



Dodatkowych informacji o programie "Serce na nowo" udziela:

On Board Public Relations
Iwona Siwek, isiwek@onboard.pl, (022) 321 51 28
Ewa Marczyk – Chłopecka, emarczyk@onboard.pl, (+48) 509 366 042

... wróć do listy